BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Jumaat, 8 Februari 2013

Second Home With Second Family

Assalamualaikum w.b.t..
maaf la lama tak update blog (hahaha.., macam ada pembaca :P )

Alhamdulilah.., cuti winter dah sampai dipenghujungnya untuk tahun 2013 nie..
sob3.. nak cuti lagi! tapi tak apa.. 
perjuangan harus diteruskan..
Semangat2~!

Tahun lepas.., saya dikejutkan dengan 'surprise birthday party' kat dahab..
hoh0.. bahagia~ Tahun nie..
sahabat2 semua tak cukup korum masa ketibaan tanggal 30 januari.. dua orang terbang ke UK.., seorang lagi terbang ke bumi tanah air terchinta.
Alhamdulilah..
ada juga kawan yang datang dari kaherah dan sambut sama-sama.
Time kacehh Hannan isa dan kak Ummi.. :)

nak update sikit je pun.. sebab semangat tukar laju background blog ni yang dah lama berhabuk..
Juniel.. ILLA ILLA~ hehe..

bila semua dah cukup kurom.., petang tadi rumah jay ajak pergi makan kat Frisky..
maalish gambar makanan tak dapat nk upload sebab takut penonton2 terliur.. haha..
(padahal takda dalam simpanan pun)





Alhamdulilah..,
Allah kurnia kan sahabat2 yang baik2 belaka untuk saya di bumi mesir ini.
Sahabat yang akan marah kalau tak makan , masa duduk rumah sorang2.
Sahabat yang menangis masa saya menangis.
Sahabat yang selalu meringankan dalam pelbagai sudut dan cara.
Sahabat yang ingat untuk meraikan kegembiraan bersama-sama.
Sahabat yang makan setalam dengan saya walaupun demam dan selesema .
Sahabat yang membuatkan saya sunyi bila tiada suaranya di dalam rumah. 
Sahabat yang akan sama-sama merasai bahang bila melihat saya tersentuh hati (tacing).
Sahabat yang tidak pernah berkira wang , tenaga dan masa.


Syukran jazilan..
Jazakillahu khairan katheero,
Walaupun dah belated sangat2 dah..
Tapi still sambut juga kehadiran dan saat2 kelahiran saya didunia ini.
Tak lupa juga pada kak ellfira , walaupun perkenalan hanya sebentar.., 
tapi terasa sungguh bermakna. 



Saya sayang semua kawan-kawan saya .
Kalau yang tiada dalam gambar-gambar nie.. bukan bereti lupa..
Moga ada waktu kita meraikan kasih sayang ukhuwah kita pula nanti.. :)



0 ulasan: